רהיטים

טיפים לרכישת ריהוט משרדי

טיפים לרכישת ריהוט משרדי

טיפים לרכישת ריהוט משרדי

 

 


 

 
1. יצירת תוכנית:


חשוב לדעת על הריהוט המשרדי מספר דברים:
הערכת  צרכיך וצרכי עובדיך במשרד, התחשב בגודל החלל העומד לרשותך והאם מס' העובדים הוא סופי או שמא אתה עתיד להשתמש בריהוט המשרדי בעמדות נוספות במקום עבודתך לצרכים שונים בחברה.



2. בדיקת מחירים


בצע בדיקת מחירים בכמה רשתות ומקומות לפני שאתה רוכש את המוצר במקום מסוים דע לך שאתה יכול למצוא ריהוט משרדי דומה לזה שראיתי במחיר נמוך בהרבה. כמו כן עלייך להיזהר מחיקויים שמא לא תקנה רהיט שנראה לך דומה אך הוא לא איכותי.
 



3. אל תשכח את הנוחות:


אל תתפשר לעולם על הנוחות שלך או של עובדיך מהריהוט המשרדי שאתה רוכש לך או לעסק שלך. כמו כן דאג לקבל מוצר ישיבה איכותי כך שתוכל להפיק הנאה מהשימוש בריהוט המשרדי החדש שרכשת. אל תשכח שהרהיט המשרדי ישמש אותך לטווח ארוך ויצטרך לתת מענה לדרישותיך ולכל צרכיך.
 

 


4. קנייה דרך האינטרנט:


לא מומלץ לרכוש ריהוט משרדי דרך האינטרנט אלא להגיע למקום שמוכר ריהוט משרדי ולוודא תקינות של המוצר וכמו כן לנסות,למדוד ולבדוק את הנוחות. אם תזמינו באינטרנט ותכלו שהמידות של הרהיט המשרדי אינו עונה על דרישותיכם, יהיה לכם מאוד קשה להחליף את המוצר או לקבל שירות עבורו.
 

 


5. הוצאות המשלוח:


בדרך כלל רוב החברות והספקים ידרשו מכם דמי משלוח עבור הרהיט המשרדי שרכשתם.
תוכלו לחסוך סכום זה בכך שתגיעו למקום שמוכר לכם את הריהוט ולהוביל בעצמכם. כך תהיו בטוחים שאתם שומרים על תקינות מלאה של הריהוט המשרדי שרכשתם עד להגעתו ליעד.
 

 


6. הנחות:


בקשו הנחה עבור הריהוט שרכשתם במיוחד אם מדובר ברכישת ריהוט משרדי במזומן.
עדיף תמיד לרכוש את הרהיטים במזומן ובכך לחסוך עד 15% מסך המחיר.

אל תבלבלו את עצמכם ביותר מידי חוות דעת ודעות מאנשים אחרים. זכרו כי אתם אלו שלבסוף משתמשים בריהוט המשרדי ואתם אלו שצריכים לבחור את הצבעים, החומר, המידות והאיכות שלו. כמו כן עדיף להתייעץ עם חבר אחד קרוב או מכר כלשהו על מנת לקבל החלטה טובה יותר.

בהצלחה!!

הקמת אתרים
  כל הזכויות שמורות כל רהיט 2010 : פורטל רהיטים