רהיטים

בגדי עבודה ממותגים לחנויות רהיטים

בגדי עבודה ממותגים לחנויות רהיטים

בגדי עבודה ממותגים לחנויות רהיטים

מיתוג העסק, הוא צורך בלתי מתפשר שצריך ואפילו חייב להיות נר לרגליו של כל בעל עסק ו/או מנהל. אלמנט קטן וצנוע כל כך כמו, בגדי עבודה לבית העסק ייצרו באז גדול הרבה יותר מכפי שחשבתם, בין העובדים עצמם ובין הלקוחות, הנכנסים והיוצאים מהחנות ובין החשיפה בשטח.

מסקרים שונים שנערכו, עסקים, במיוחד חנויות רהיטים שעובדיהם לבשו תלבוש אחידה דומה, או היררכית המזוהה עם בית העסק יצרו אמינות ורושם של מקצועיות אל מול הלקוח. חברה, המבצעת הובלות אל בית הלקוח, ע"י אנשי המקצוע שלה, חשוב שתקפיד על בגדי עבודה ממותגים בעת שליחת בעל המקצוע אל בית הלקוח ובית העסק, האמינות ויעילות העבודה תעלה פלאים, יחד עם התוספת הקטנה, אבל המאוד משמעותית הזאת.

לפניכם שלושת ה"יודים", לחשיבותם של בגדי העבודה הממותגים, לחנויות רהיטים:

כדי שיזהו אותנו בקלות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם, מסתובבים בחנויות ורשתות גדולות של רהיטים ומוצרי חשמל ומחפשים באופן כמעט חסר סיכוי אחר איש שירות? אנחנו מוצאים את עצמכם משוטטים ושואלים כל אחד שנראה לנו כ"עובד בחנות רהיטים". זוהי בדיוק התחושה והמסר שאתם אינכם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם. אחד השירותים החשובים ביותר בתחום השירות הפרונטאלי, במיוחד בתחום רחב כל כך כמו תחום הריהוט, המיידיות וקלות קבלת השירות והמענה, הם הפרטים המרכזיים והראשוניים ביותר. בגדי עבודה ממותגים לחנות רהיטים, הינה הכרחית, ליצירת מענה ראשוני זה, היוצר סדר וארגון במקום העבודה.

כדי שיזדמנו אלינו בקלות


מעבר ליכולת הזיהוי, הקלות בזיהוי עליה כבר דיברנו היא חשובה במיוחד. פעמים רבות, לקוחות בוחרים לנטוש את החנות לאחר שנתקלו בקושי בקבלת שירות ומענה. נטישת לקוח, אחרי כניסתו לחנות תהיה מהירה במיוחד במקרה, כזה. בחנויות גדולות, במיוחד בחנויות רהיטים גדולות, בולטות אנשי השירות קריטית במיוחד בעיקר בקרב האוכלוסייה הישראלית. הרי מי כמונו יודע כמה אנחנו לא יודעים לחכות. היכולת לאתר איש שירות באופן מהיר תשפיע במקרים רבים על הבחירה של הלקוח לחזור אלינו או ברמה המיידית, בחירת המשך הקנייה.

ידוע שלקוחות רבים, במיוחד הצרכן הישראלי הממוצע, עשוי לנטוש את העגלה שלו כתוצאה מהקושי בקבלת השירות. בולטות ונוכחות העובדים שלנו בשטח, תשפיע במקרים רבים על שביעות רצונו של הלקוח.

ומעל הכל – שיפנו אלינו כמה שיותר

הפנייה המהירה אל עובדי החברה, כתוצאה מהזיהוי המהיר הנוצר כתוצאה מהבולטות שלהם בשטח, תשפיע במקרים רבים על הרכישה. חשוב מאוד לשמור על העובדים שלנו עסוקים במתן שירות ללקוח, מאחר שפעילות זו, כאשר מתבצעת באופן מקצועי ויעיל, תשפיע גם על הרווחיות של הביקור, גם אם היא לא תבוא לידי ביטוי בביקור הנוכחי. קלות מציאת נותן השירות וקבלת מידע זמין,,משפיעים וישפיעו במקרים רבים, על ההמשכיות או אי המשכיות הקשר העסקי, בינינו לבין הלקוח ו/או הלקוח הפוטנציאלי שלנו..

הקמת אתרים
  כל הזכויות שמורות כל רהיט 2010 : פורטל רהיטים